PLD-doc: svn-repository-rfc.txt (NEW)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 17 Wrz 2003, 13:55:36 CEST

On Wed, 17 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Sprawdze. Ale jakos nie bardzo kojarze skad rpm wezmie nazwe katalogu,
> do ktorego ma wrzucic speca (podczas rpm --rebuild jakis.src.rpm)...

Hmm, tego nie wiem. U mnie rpmbuild -ba name.spec działało, i tylko to
sprawdzałem.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)