Obsoletes: klogd w syslog-ng

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 17 Wrz 2003, 15:17:01 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 17, 2003 at 01:23:44PM +0200, zainteresowany Jacek Konieczny rzekl:
> Tego kto wybyślił "Obsoletes: klogd" dzisiaj bym chyba najchętniej za
> jaja powiesił.

Podpisuję się pod tą g^Hprośbą. Też wolę klogd+syslog-ng, bo? bo coś mi
kaszanił syslog-ng w którymś momencie z logami z iptables chyba i nie
chcę.

> Dodam, że upgrade zrobiłem z ra-updates-security!!! Fajne mi to security
> - gotowy DoS na serwer uruchamiający się sam po zainstalowaniu paczki...

Nom, mnie jakoś przemknęło przed oczami, że jest 1 linijka za mało i
poprawiłem sobie :-)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A