brakuje R: kernel-headers w docker.spec

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 17 Wrz 2003, 16:13:47 CEST

On Wed, 2003-09-17 at 15:32, Tomasz Pala wrote:

> Tak: z tarballa niekoniecznie buduje się pakiet.

no to inaczej...

jest sobie .tgz robie spobie spec'a rozpakowujacego tego tarbala i
robiacego pakiet. tak ?

ps. nie wiem, czy nie zrozumiales, czy chcesz ze mnie zrobic idiote...
ale nie staraj sie.. ja jestem idiota i jestem z tego dumny ;P

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej