kbd - sugestia...

Śro, 17 Wrz 2003, 16:41:40 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Alfabetycznej zależnej od locali (dla mnie: losowej).

Mozna dobrac taka nazwe, zeby kolejnoscbyla wlasciwa
- dla ustawionych w systemie locale
- dla zadnych wspieranych locale.
Pierwsze nie jest trudne. A dla takich rozwiazan w zupelnosci wystarczy.

> Bo może coś przeszkadzać.

Co konkretnie ?
Proponuje wrocic do dyskusji jak bedzie _cos_ przeszkadzac.
Nasz przedpisca chcial ustawic i eksportowac dodatkowe zmienne
(o ile go zrozumialem).

  phone (48)(58) 347 14 61