pldAP

Pawel Boguszewski pawelb w rypka.eu.org
Czw, 18 Wrz 2003, 02:15:57 CEST

Witam

Ostatnio zostałem zmuszony do zainstalowania PLD na 128MB karcie flashowej.
Jako że potrzebne były 2 instalacje - acesspoint i router skróciłem sobie
prace zrzucajac image z jednego dysku na drugi (wiekszość pakietów pokrywała
sie). Oczywiście zrobiłem sobie także kopie zapasową. I wtedy przyszedl mi do
głowy iście szatański pomysl :) dlaczego niemiałbym zrobic minidystrybucji
opartej na PLD i przeznaczonej dla accesspointów i routerków - analogicza
lecz chyba już nie rozwijana minidystrybucja oparta na debianie istnieje
(debianAP).  Jednakże debianAP ma taką wade iż zajmuje 300MB.

Przeznaczenie:
accesspointy , domowe routerki (szczegolnie dla mniej zaawansowanych
uzytkownikow linuxa), jak sie zjara dysk w routerze a użytkownicy krzyczą że
nie ma netu to też trzeba postawić jakąś prowizorke :)

Pierwsza wersja pldAP znajduje sie pod adresem:
ftp://ftp.rypka.eu.org/pub/People/pawel/PLD/pldAP/i586/

Wiem że dla wiekszości z osób udzielejących sie na tej liście stawianie
routera na gotowej instalce i to jeszcze ograniczonej do 128MB jest śmieszne,
ja sam też preferuje "zrób to sam" ale są różne minidystrybucje przeznaczone
do tego celu (wspomniany debianAP, wisp) wiec widać ze sa ludzie korzystajacy
z takich rozwiązań.

Czekam na uwagi dot. pomysłu.

--
Pozdrowienia