Obsoletes: klogd w syslog-ng

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 10:00:00 CEST

On Wed, Sep 17, 2003 at 09:44:47PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> Możesz powiedzieć jakiej? Ja żadnych braków nie zauważyłem.

Pisałem wielokrotnie. Między innymi nie rozwikłuje symboli w oopsach,
a bez tego otrzymane logi bywają bezużyteczne (ksymoops po restarcie
serwera może pokazywać bzdury - wystarczy że moduły były ładowane
w innej kolejności).

> Za to wk* mnie padający i czkający klogd i właśnie dlatego na DEVEL
> dałem to Obsoletes.

No cóż, to klogd jest może do poprawy, ale dla mnie działał zwykle
dobrze. Problemy były na połączeniu klogd<->syslog-ng, ale syslog-ng
miewa nawet problemy z pisaniem do pliku.

Pozdrowienia.
	Jacek