Obsoletes: klogd w syslog-ng

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 10:56:30 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Tia... arek twierdził, że nie ma z tą paczką problemów, ty, AFAIR, także
> (albo conajmniej uczestniczyłeś w dyskusji...).

Ja też myślałem, że jest już poprawiony (był kiedyś wątek dyskusyjny i
workaround na syslog-ng ;-) strace pid - też chciałem wyśledzić czemu
pada i z strace nie chciał :-(
Generalnie, pada gdy wysyłam list do 700 skrzynek, a w połączeniu z
klogd chodzi stabilnie.
Spróbuję jeszcze 1.6.

btw. Co nowego z postfiksem w Ra ready?