myszka na 2.6

Mariusz Warchal zombi w polacy.us
Czw, 18 Wrz 2003, 19:42:55 CEST

Dnia czwartek, 18 września 2003, 19:11:35, havner napisał(a):

> Piotr Koczur pisal kiedys, ze mu jajko przy bootowaniu mrozi sie na
> linijce z "mice". Okazalo sie, ze dzieje sie tak gdy myszka jest
> statycznie wkompilowana (a tak jest u cieciwy) a nie ma podpietej myszki
> na ps2. Tak jakby ktos mial ten problem kiedys. Jesli sie myle i jest
> tylko kwestia tylko niektorych kompow to prosze mnie poprawic.

Tez mialem ten sam problem z kernelami 2.6.0-test jak przepielem myszke na USB z PS/2
I nie jest to zalezne od tego czy mysz jest wkompilowana w kernel czy
nie. Jest to raczej problem sterownika serio i8042.
Jedynym sposobem zeby kernel nie stawal na myszce jest dodanie
parametru "i8042_noaux" przy ladowaniu kernela.

> ---
> Regards       Havner
> GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
>           "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad

> nie pytaj co inni zrobili dla pld, pomysl ile sam zrobiles

-----
Mariusz Warchal                            mailto:zombi w polacy.us