SPECS: bind.spec (RA-branch)

Łukasz Jarosław Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 06:58:01 CEST

Witam.

> hmmm... prosiłbym o nie-robienie sobie żartów. *security* fix to to w
> żadnym razie nie jest. Po prostu nowa funkcjonalność. Użyteczna. Ale to
> wszystko.

MAIL FROM: <someone w noneexistenzdomain.com>
250 OK
RCPT TO: <baseciq w baseciq.org>
250 Accepted
RSET
250 Reset OK
MAIL FROM: <someone w noneexistenzdomain.pl>
250 OK
RCPT TO: <baseciq w baseciq.org>
550 Verification failed for <someone w noneexistenzdomain.pl>

Jeżeli to nie jest zachwianie bezpieczeństwa, oraz nie powoduje
nadmiernego obciążeń łącza, to ja chyba mam odmienne pojęcie
bezpieczeństwa ;)

Anyway, nie upieram się przy swoim zdaniu, to raz, dwa, blusik,
uśmiechnij się.

--
Łukasz Jarosław Mozer
http://www.baseciq.org