pldAP

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 12:29:06 CEST

On Friday 19 of September 2003 03:04, Pawel Boguszewski wrote:

> Juz wrzucam na serwerek pliki pldAP.readme i packages.list. Tam znajdują
> się moje założenia i lista zainstalowanych pakietów.
>
> Adres serverka:
> ftp.rypka.eu.org/pub/People/pawel/PLD/pldAP/i586/
>
> Troche przemyślałem sposób instalacji pldAP i doszedłem do wniosku, że
> image przerzucany na dysk zostanie. Ma to wadę iż partycja hda1 _musi_ miec
> 97MB. Nie wiem jak można powiększyć utworzoną juz partycję i nie mam
> pomysłu na jakąś inną sensowną i szybką instalacje.

[ CIACH ]

jaki fs ? btw, parted sobie ładnie radzi z partycjami, a i NTFSa udało mi się
swego czasu "ujażmić" i zresizować. Chciał bym to w bootkietkach dla AC
przygotować, tylko wymagało by to ntfs-utils, no nic, będę musiał oblookać.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/