pldAP

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 14:32:56 CEST

On Fri, 19 Sep 2003, Pawel Boguszewski wrote:
> hmm jedyną różnicą jest sposób instalacji. pldAP wrzucasz i dziala (mam
> nadzieje:)) i jest zbiór najpotrzebniejszych rzeczy. Reszta niczym nie
> różni sie od pld ... wszystko jest 100% kompatybilne i nie będe ani nie
> mam zamiaru tego zmieniać.

I do tego cały czas zmierzam.
Możliwość zrobienia tego co sam potrzebujesz...

Jakieś
# make pldAP
wg własnego configa. Zestaw pakietów instalowany poldkiem w chroocie i
potem z tego robione iso. Plus odpowiednia konfiguracja.

Takie coś to byłby power :)

Oczywiście, gotowe iso w pewnej konfiguracji jako gotowce to też piękna
sprawa...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...