prawa na /var/mail

Pią, 19 Wrz 2003, 15:55:09 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> IMHO lepszy program który stwierdzi że nie może znaleźć poczty, niż taki
> który za którymś uruchomieniem rozwali userowi mailboxa. W pierwszym
> wypdaku user od razu może zgłosić bugraport do właściwego programu,
> w drugim nawet nie będzie wiedział co właściwie nawaliło.

A podobno PLD mialo byc systemem o malych wymaganiach.
Jak to pogodzisz z rozrzutnym dysponowaniem zasobami w przypadku maildira ?

Ja regularnie korzystam z folderow (wielu!) a 20000 listow. Na msdos fs.

Co z konwersja zasobow ?

Nie, jako rozwiazanie _jedynie sluszne_ jest to nie do przyjecia.

  phone (48)(58) 347 14 61