SPECS: bind.spec (RA-branch)

Łukasz Jarosław Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 18:44:43 CEST

Witam.

> Zwracanie 550 na podstawie informacji z DNS to gł niefrasobliwość...
                                                 ^^^

A tutaj co pisze? Bo nie mogę odgadnąć. Anyway, weryfikacja czy dana
domena (szczególnie *.com) istnieje było odsiewem na moich serwerach
średnio 200-400 maili dziennie (przy około 10-krotnie większym ruchu).
I nie wiem co w takiej metodzie jest złego.

Btw, blues, zerknąłbyś na to:

http://sam.zoy.org/writings/internet/verisign/patch-bind-9.2.2-dickhead.diff ?

Ja to zaraz będę testował, może warto? (u mnie niestety 9.2.2-P1
średnio sobie radzi z tymi idiotami z verisign).

--
Łukasz Jarosław Mozer
http://www.baseciq.org