prawa na /var/mail

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 20 Wrz 2003, 15:44:57 CEST

On Sat, Sep 20, 2003 at 02:33:52PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To programy doreczajace nie beda doreczac. Bo jezeli nie robia tego z
> roota to, ZTCP, uzywaja grupy mail.
ukhm?
jakie?
postfix dostarcza pocztę z roota lub użytkownika... nie spotkałem się by
samo dostarczanie poczty do skrzynki było przez kogoś w grupie mail..
Przecież to by wymagało zapisu dla grupy do plików, a przy okazji nie
działałby procmail i takie tam...

> One tez musza miec prawo do robienia lockow w /var/mail.
> Jak to zrealizujesz w ramach dwu roznych grup ?
dodać demona pocztowego do grupy maillock? :p
ale ja się nie znam...