Wyjęcie libGL.so z XFree86-OpenGL-core...

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 20 Wrz 2003, 18:53:42 CEST

On Sat, Sep 20, 2003 at 05:59:41PM +0200, undefine w aramin.net wrote:
> przypuszczalnie dla kazdego "dedykowanego" sterownika od producenta
> ktory chce wspierac sprzetowo opengl...
> I sądzę że tak będzie coraz częściej...

Super.... i jak ktoś będzie chciał korzystać z kart dwóch różnych
producentów jednocześnie, to nici z tego.

I pomyśleć, że jeszcze niedawno lubiłem ATI i że ATI brało udział w
pracach nad DRI (więc mogli by się tego trzymać).

Pozdrowienia,
        Jacek