[Ra] pflogsumm-1.0.15

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Nie, 21 Wrz 2003, 22:01:25 CEST

[21 wrzesień, 2003] Adam Nowotny napisał:

>W liście datowanym 21 września 2003 (20:47:27) można przeczytać:

>też o tym pomyślałem - ale czy nie powinny tam trafiać tylko lock-i
>tworzone przez skrypty z /etc/rc.d/init.d?

[tomek w purple tomek]$ ls -ld /var/lock
drwxrwx--t    4 root     uucp           52 09-21 21:50 /var/lock

Jeśli zdecydujemy się na odpalanie pflogsumm z konta innego niż root to lock
powinien wylądować w osobnym katalogu. Nie wiem czy w /var/lock, czy w
/var/lib czy w /var/run - nie chce mi się teraz do opisu FHS zaglądać, a
nazwy mogą być mylące.

--