[Ra] prośba o usunięcie z ftpa

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 13:25:10 CEST

Dnia pon 22. września 2003 12:28, Paweł Gołaszewski napisał:

> Zależy - jeżeli uważasz, że to konieczne - należy.

Myślę jeszcze, że należało by zmienić podział na pakiety w przyszłych rel.

Może nie ma sensu instalować narzędzi CLI (pakiet namazu) gdy tylko używa się
CGI (subpakiet namazu-cgi) - a teraz trzeba, bo CGI potrzebuje biblioteki
dostępnej z pakietu namazu.

Narzędzia do indexowania też można wydzielić. Po za tym oglądałem jak to jest
zrobione w debianie - tam jest katalog /usr/lib/cgi-bin o którego dodanie do
FHS.spec się dopominałem w jednym z postów na tę listę (chodziło o to, że do
wykorzystania cgi nie trzeba webservera - znam jeden taki przypadek - może to
za mało).

Po za tym suggested (z dokumentacji- nie z debiana ;-) ):
dla indexera
Suggested: gzip, bzip2, compress, dpkg, dvi2tty, xlhtml, nroff, groff
Suggested: wvWare - ale to może powodować błędy :-( więc raczej do Conflicts -
moje doświadczenia.
Suggested: ps2ascii, pptHtml, detex, pdftotext, unzip
Suggested(ja): jgroff, lv

do CGI:
Suggested: webserver

jak w.w. nie ma, to indexowanie może odbywać się normalnie, ale część
dokumentów nie zostaje przetworzona.

Końca pracy nie widać ...

--
Tomasz Wittner