(LINUX_2_6) kernel.spec

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 23:10:45 CEST

On Mon, 22 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ta opcja jest i386 only.
> Mam watpliwosci, czy przy jej ustawieniu bedzie mozna uzywac dedykowanego
> fb.

ZTCW mozna. Nie testowalem, ale na 2.4 mozna bylo. VESAFB laduje sie tylko
jesli kernelowi podasz odpowiednie vga na starcie. Inaczej sie nie
aktywuje. Zreszta w calej reszczie kerneli pld (2.4) jest to ustawione.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad