SPECS: FHS.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 23 Wrz 2003, 11:12:48 CEST

On Tue, 23 Sep 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Bo?

> Nie, chodzi o wszystko co będzie tworzone w tym katalogu. Ma mieć grupę mail.

Nie sprawdzałem, ale POP3 nie będzie miał praw do utworzenia sobie locka w
/var/mail

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)