SPECS: FHS.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 23 Wrz 2003, 11:57:48 CEST

On Tue, 23 Sep 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Musi chodzić z sgid mail. Skoro przyjeliśmy (2)755 root.mail to innej
> możliwości nie ma.

Przy 2755 to nic nie da, przy 2775 już bardziej.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)