prawa na /var/mail

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 09:10:56 CEST

Dnia 23-09-2003 o godz. 21:53 Radoslaw Kojdecki napisał(a):
> [...]
Chodzi chyba o to,

> Troche uwazam to za bezsensowne. Powinno sie to chyba odbywac
na poziomie
> konfiugracji MTA/MDA a nie na poziomie "nie moge dostarczyc
maila bo nie
> mam praw".
>

> Nie uwazacie ze jest to rozwiazanie "od siekiery" ?

JEST! ;-)

Czytałeś cały wątek? Wydaje mi się, że najlepsze jest to co
sugerował Andrzej tylko może nie aż tak szeroko - wystarczy tylko
opcja do useradd - M = "stwórz skrzynkę"
gdzie? - np wpis w /etc/default/useradd MAIL=/var/mail/
A jak ktoś Maildir używa to MAIL=

Czy prośba o taką zmianę musi iść do twórców? Czy Ktoś biegły w C
to sam dopisze coś takiego. Wiem, że to pierdoła... :-)

ps. Wrrr pop3 na WP nie działa od wczoraj!!!

--
Andrzej Zawadzki

"Nawrót depresji gangstera" już na video i DVD!
< http://film.wp.pl/p/film.html?id=2083&h=5219770 >