[CVS] martwy ??

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 11:48:34 CEST

Dnia śro 24. września 2003 11:19, robert j. wozny napisał:

> rmf zabil cvs.
What does it mean? I miło by było, żeby wysłał informację na listy, że
cvs/ftp/cokolwiek_innego nie działa i kiedy ma szanse być zreanimowany (czy
mam sobie zrobić pinga z brzęczykiem). Takie info już były.
>dzis rano podnioslem,
j.w. tylko, że już działa.
>ale... i tak musze sie przejechac do
> ICM'u ;/
Tu się należą Tobie naprawdę wielkie podziękowania.

pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner
Look at http://www.freebsd.org/ports/master-index.html