SPECS: FHS.spec (HEAD)

Śro, 24 Wrz 2003, 12:46:46 CEST

Artur Frysiak wrote:

> A wszystko przez różne sposoby lockowania:
> - dotlock (tradycyjna metoda)
> - fcntl
> - flock   (nie działa po NFS)
> i ich słabe strony.

Co do dotlock, to chyba tez nie dziala po NFS.
ZTCP NFS nie gwarantuje okreslonego nastepstwa czasowego takich operacji
dla rożnych klientow.

Jesli mamy wspierac mail over NFS pozostaje fcntl.
Ktos chetny do przejrzenia oprogramowania pocztowego pod tym katem (co
wspiera, a co nie) ?

  phone (48)(58) 347 14 61