Odp: Re: Dziurawy proftpd!

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 08:28:04 CEST

W liście z śro, 24-09-2003, godz. 19:21, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> Moze byc.
> Ale IMHO nowa wersja wymaga duzo wiecej testowania. Chyba ze sa wniej dodane
> tylko poprawki security.
>
> Inna sprawa, ze ani blues ani ja (co najmniej do soboty wieczor) nie mamy
> czasu, zeby sie tym zajac. Jak ktos zrobi, to puscimy na buildery. Jak nie,
> to poczeka.

Z tego co udalo mi sie na szybko zauwarzyc to w 1.2.9 nie dzialaja
wirtualki tak jak 1.2.5, a nie mialem czasu na czytanie dokumentacji i
testowanie. Wypadlo kilka opcji z konfiguracji (zmienily nazwy).

bede mial czas w sobote dopiero zeby sie tym zajac.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>