applnk [bylo: SPECS: openbox.spec (HEAD)]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 25 Wrz 2003, 19:40:46 CEST

On Thu, 25 Sep 2003 19:03:05 +0200
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> Po mojemu nic nie ma prawa wymagać tego. Jak sobie instaluję mutta,
> który ma wpis w applnk, to nie oznacza od razu, że używam Xów.

w tym przypadku chodzi o katalog /etc/xdg, w którym openbox (będąc w
zgodzie z wytycznymi freedesktop.org dotyczącymi base-dir) trzyma pliki
menu.xml oraz rc.xml . Katalog należy do pakietu applnk, więc logiczne
wydaje się requires dla niego. Podkreślam, sprawa dotyczy tylko i
wyłącznie jednego katalogu, który niekoniecznie powinien znajdować się
w spornym pakiecie.

podejrzani w sprawie:

[fritz w aquarius fritz]$ rpm -q --whatrequires applnk
linphone-0.12.0-0.1
xinitrc-3.0.4-1
openbox-3.0-1.beta5.0

dla zainteresowanych tematem: