SPECS: setup.spec (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 26 Wrz 2003, 09:42:27 CEST

On Fri, 2003-09-26 at 00:48, Paweł Gołaszewski wrote:

> tak ;)

nie ? :P

> [...]
> [...]
>
> Usuń tego patcha i dodaj wpis w odpowiednim miejscu, czyli w module
> setup...

a wygenerujesz nastepna wersje setup'u ? na ta chwile potrzebuje tych
wpisow aby odpalic irrd. niestety nie mam stalego dostepu do sieci
teraz. wiec... niezbyt moge poprawic modul. ale zrobie to dla Ciebie a
ty wygenerujesz nowy modul i wywalisz patcha'a. ok ? (hint: jeszcze
patch od sieve/cyrusa jest ;P)

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej