[RA] mysql4 [kernel-2.2.25-3 i freeswan 2.0]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 26 Wrz 2003, 10:29:50 CEST

On Tue, 26 Aug 2003, Maciej [ISO-8859-2] Świniarski wrote:
> Puści ktoś na buildery freeswana? i wrzuci gdzies do test ?

Niedługo...

Apel: proszę o testowanie mysql4 wraz z całym zestawem pakietów zależnych
z ready (Bez tego mam trochę za duży tłok w ready, żeby jeszcze zestaw
kernelowy dorzucić). *Powinno* wszystko chodzić po prostym rpm -Uhv, całe
bazy powinny normalnie chodzić, ale bez dodatkowych nowych funkcji. Do ich
użycia potrzebny jest dump/restore. U siebie zainstalowałem w 2 miejscach
to nawet ludzie mi nie zauważyli :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...