Budowanie z CVS i komp dwu prockowy

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 26 Wrz 2003, 11:20:10 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> W ramach przygotowan do Ac mialo byc sprawdzone, ktore programy maja z tym
> problemy. Ale temat zawisl w powietrzu.

Powiem szczerze, że się nie dziwię ;-) W zasadzie wszystko trzeba
sprawdzić empirycznie...

> Spece tu niewiele maja do gadania. Na niektore programy trzeba by pododawac
> latki, zeby budowania rownolegle dzialalo. A ze w wielu nie dziala swiadcza
> slynne przeboje kloczka z gcc-ada...

Dokładnie! Sam kompilując coś ze żródeł nie mogłem korzystać z
dobrodziejstw -j3. Pamiętam, że nawet któreś wersje kernela mi się nie
kompilowały (jakieś wczesne 2.2)
Pisząc spece myślałem o czymś takim, że coś się długo mieli na 1 procku,
a rpm chce już pakietować i... error pliku cośtam brak ;-)

Dzięki

--
Andrzej Zawadzki