applnk [bylo: SPECS: openbox.spec (HEAD)]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 26 Wrz 2003, 15:47:09 CEST

On Fri, Sep 26, 2003 at 15:22:45 +0200, Michal Moskal wrote:

> Adgor chyba mówił, że do FHS.

Zajrzyj do /usr/share/desktop-directories. To NIE JEST FHS. To NIE SĄ
RZECZY DEFINIOWANE TĄ SPECYFIKACJĄ.

> Ale IMHO zależność openboxa (i w ogóle WM
> różnych) od applnk jest jak najbardziej sensowna -- przecież one go
> używają, nie tak jak powiedzmy mutt, który ma plik desktop.

Który wm konkretnie używa applnk? Wszelkie mi znane używają zewnętrznych
programów do generowania menu (jak wmconfig - i on ma req: applnk).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/