Odnośnie ostatniej dziury w proftpd

Jakub (mick3y) Mikusek pld-devel w aurora.vege.pl
Pią, 26 Wrz 2003, 21:37:20 CEST

Mariusz Mazur naskrobał(a):
>To kod za nią odpowiedzialny się różni w wersjach podanych jako dziurawe i w
>wersji 1.2.5 którą mamy w Ra. Nie wykluczam, że 1.2.5 też ma podobną dziurę
>(oficjalne advisory też tego nie wyklucza), ale wydaje mi się to mało
>prawdopodobne, a nawet jeśli, to jest to dziura podobna, a nie taka sama,
>więc sploity na nowę wersję nie powinny działać.

Wspaniale, doprawdy nie potrafie opisac tego co czuje.
Boze dzieki Ci ze zaden script kidie mi sie nie wlamie. Och!
A tak powaznie, to proftpd z cvs buduje sie po zmniejszeniu wymagan co
do ssla - dziala ok jak na razie _u mnie_. Byc moze jest tez w
RA-branchu 1.2.9. Ktos (adamg!) moze zbudowac i gdzies w Sieci to to
wystawic.

Pozdrawiam,
mick3y