SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 01:10:25 CEST

Dnia sob 27. września 2003 19:42, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Szczerze mowiac uwazam, ze to raczej powinno trafic do supported niz do
> updates-general.
:-))))))) ... przeglądając supported doszedłem do wniosku, że tam są same,
opuszczone, nikomu niepotrzebne nieszczęścia - kto w ogóle ma ustawione
źródła w poldku do tego? (pewnie można ich policzyć na palcach jednej ręki
stolarza). A kydpdict jest program-prima-sort ;-).
Najpierw ew. może niech idzie do czyśca ready/test, a potem do general w 1.0
bo w 1.0 nie ma contrib (i nie opłaca się już tworzyć). Zresztą ydpdict jest
w main i general, to dlaczego ten nie? - działa dużoooo lepiej niż konsolowy
protoplasta - który w zależności od terminala albo mu backspace nie działa,
albo zamiast odgrywać dźwięk wylatuje (w zależności od $PS1 na konsole),
odgrywa anglieskie słówka, gdy jest w modzie pol.-ang. - zupełnie
niezwiązane. IHMO ydpdict powinien wylecieć do unsupported - ale to moje
prywatne zdanie. Z technicznych spraw: wymaga autoconfa-2.57 (i nie jest to
zawyżone wg widzimisię) - to jest na Ra-builderach, ale nie w Ra.

--
Tomasz Wittner
Look at http://www.freebsd.org/ports/master-index.html