SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 01:50:44 CEST

Dnia nie 28. września 2003 01:33, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> [...]
[...]
> A dziala _bez_ oryginalnych slownikow ?
> Ewentualnie masz mozliwosc ich dolaczenia ?

Nie, nie mam. Ale to samo dotyczy ydpdict. Po prostu towarzystwo w supported
dla niego mi się wydało nieodpowiednie i krzywdzące ;-) - może lepszy byłby
inny katalog na takie coś - nie znam się na tym i nie upieram się przy
niczym.

> IMO, jak by nie patrzec jest to pakiet niekompletny i nie ma sensu go
> umieszczac w podstawowej dystrybucji.
>
> Lezy w test. Ale dalej nie zamierzam go wypuszczac. Chyba, zeby blues mial
> inne zdanie.

Jak jest w test, to b. fajnie i IHMO może zostać tam na wieki, jeśli wolno tak
robić - taki mały bonus dla betatesterów.
[...]

> Bedzie w RA, jak wszystkie zasoby beda sie na tym budowac.

pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner
Look at http://www.freebsd.org/ports/master-index.html