SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 12:58:55 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A dziala _bez_ oryginalnych slownikow ? Ewentualnie masz mozliwosc ich
> dolaczenia ?
>
> IMO, jak by nie patrzec jest to pakiet niekompletny i nie ma sensu go
> umieszczac w podstawowej dystrybucji.
>
> Lezy w test. Ale dalej nie zamierzam go wypuszczac. Chyba, zeby blues
> mial inne zdanie.

Hmmm... To nie jeste jedyny program, który wymaga coś komercyjnego do
pełnego działania. Lub wogóle działania. Jest doom (choć tutaj jest chyba
free wab jakiś), ypdict, kilka innych też by się znalazło.

Umieszczanie tego w supported jest trochę krzywdzące, a kolei w głównej
chierarchii jakoś nie za bardzo też pasują.

wydaje mi się, że w AC oraz w 1.1 zrobię osobny katalog commercial/ (jakaś
lepsza nazwa? Ta mi nie pasuje) na programy właśnie tego typu. I to źródło
w poldku standardowym byłoby odkomentowane, w przeciwieństwie do
supported.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...