Hmmmm.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:28:09 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Michal J. Podyma wrote:
> bo uwazam ta zmiane za sluszna, strategiczna czescia pakietu sa moduly
> wiec imho nazwa pakietu powinna byc poprzedzona przedrostkiem kernel-*

Ogólnie przyjętą zasadą (słuszną) jest to, że nazwa speca powinna
odpowiadać nazwie src.rpm-a. Tutaj tak nie jest.
Jeżeli gdzieś jeszcze tak nie jest - to jest to do poprawy... IMHO.
mmazur słusznie ma tutaj coś przeciwko, bo to wprowadza zamieszanie...

>                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> po co zabierac glos nie znajac tematu ??

Bo rozmawiamy o ogólnych zasadach.

> ze jak ?, chyba pisze to 3 raz z koleji zmieniona zostala tylko nazwa
> speca a nie pole "Name:", ze speca budowane sa 3 pakiety 2 x pakiety z
> modulami (smp,up) i raz eagle gdzie znajduja sie binarki z firmwarem, 2
> binarki pppoa i adictrl (to bez modulow kernelowych nie zadziala) i 5
> skryptow shellowych

Więc wygląda raczej, że powinno się nazywać eagle.spec . Bo raczej da się
użyć tych binarek bez kernel-* , prawda? :)

> a gdzie ja napisalem ze sie obrazilem

:)
Ojej, tak tylko napisałem, chciałem się podrażnić ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...