Hmmmm.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:48:26 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Piotr Szymanski wrote:
> Nie do cofniecia i tyle. Fakt ze to co teraz jest to bezsensu, ale
> lepiej tak, bo inaczej ktos jeszcze pomysli ze eagle.spec to nasz spec
> do tego programu cad.

Mamy tego speca? nie mamy.
Poza tym to jest 100% komercyjne AFAIR (kiedyś musiałem tego używać).

> Jak ktos robi dobra zmiane a potem sie denrwuja?

Bo się zaczyna jesień i wszyscy mają okres ;)

Poważniej - zmiana jest kontrowersyjna. IMHO mmazur ma rację (zajrzałem do
speca sobie...), choć *dokładniejsze* zasady nazewnictwa są potrzebne...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...