Hmmmm.

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:48:46 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 02:34:57PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Zaczynasz mnie wkurzać. Ile ty widziałeś 'dokumentów' odnośnie zasad
> deweloperowania pld? A ile tych zasad jest? Jak myślisz, czy te liczby się
> pokrywają?

tak i to jest doskonaly argument, skoro nie ma "to bedzie jak ja
chce i koniec" (albo jak chce 3 moze 4 developerow),
zauwazyles moze ilu developerow wypowiedzialo sie na ten temat.

> Dobra. Dosyć cię mam. Jak nie potrafisz odpowiedzieć, to rozpoczynaj
> głosowanie cdg, a po przegranej miej poczucie dobrze straconego czasu.

poczucie jakiej przegranej o czym ty mowisz ??

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);