SPECS: qvwm.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 01:02:47 CEST

Dnia pon 29. września 2003 00:29, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Moze lepiej do %prep z tym ?
W domu już zrobiłem i przebuduję kontrolnie i commitnę. Chyba nie ma to
praktycznego znaczenia? Przedtem chciałbym wiedzieć, co to za opcja -q i czy
ją zostawić:
djvulibre.spec:%prep -q
gkrellm-fileread.spec:%prep -q
iceme.spec:%prep -q
manedit.spec:%prep -q
omta.spec:%prep -q
qvwm.spec:%prep -q
sapplay.spec:%prep -q
spamassassin.spec:%prep -q

Ma jakieś znaczenie, czy przypadkowu "zaraziło się" od %setup -q (i rpm w imię
zasady czyegonie rozumie to ignoruje nic z tym nie robi)?

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.