Hmmmm.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 16:13:08 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Michal J. Podyma wrote:
> a od kiedy wspieramy "recznie budowanego" kernela ?

Kiedyś nie wspieraliśmy?

> a i nazwa paczk moze byc kernel-net-eagle.spec a nazwy pakietow
> kernel-net-eagle@%{kernel_version} czy to jest jakis problem

src.rpm będzie miał @%{kernel_ver}
A to nie ma sensu...

Zresztą - tutaj nie o to chodzi. Bardziej ważne jest to, że ten pakiet
generuje także eagle-*.<arch>.rpm z binarkami, które można uzywać z
własnymi modułami.
Zobacz jak sytaucja wygląda w ians.spec - to jest dobry przykład.
Zapewniam cię, że wiele razy używałem własnego kernela, 10x zmienianego
modułu, a paczka ians była dokładnie identyczna.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...