rc-scripts wsparcie dla użądzeń wlan

Nie, 28 Wrz 2003, 17:02:45 CEST

On Sunday 28 of September 2003 16:09, Radosław Kintzi wrote:
> Proponuje lekko poprawić skrypt ifup, tak by dodać mu obsługę urządzeń
> wlanX. Sterowniki i użytki do nich są w linux-wlan-ng.spec i u mnie dobrze
> działają. Poprawiony skrypt też działa.

Masz chęć nieco to dopracować? Jeśli tak to parę uwag:
1) WLAN_SSID - dlaczego nie WLAN_ESSID - taka zmienna jest używana dla
iwconfigowych wlanów
2) authtype=opensystem - czy to jest po prostu ad-hoc czy chodzi o to, że bez
wepa? Jeśli kwestia wep'a to powinna być brana pod uwagę zmienna
WLAN_ENCRYPTION i WLAN_KEY.
3) po co jest przekierowanie strumienia błędu do null?
4) jak wygląda sprawa z WLAN_NICKNAME, WLAN_FREQ, WLAN_CHANNEL,
WLAN_RTS_THRESHOLD, WLAN_FRAGMENTATION_THRESHOLD, WLAN_BITRATE? Minimum te
warto obsługiwać o ile wlanctl-ng umie ustawiać takie parametry .

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux