SPECS: kernel-net-eagle.spec (LINUX_2_6)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Nie, 28 Wrz 2003, 18:55:49 CEST

On Sun, 2003-09-28 at 17:54, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> W kupie sila, a argumenty sie nie licza ?

andrzeju, ogrom tego nieporozumienia mnie przeraza. to, ze normalni
ludzie na biurku moga chciec uzywac neo+ oraz maszyn SMP to ... a
ukrywanie bledu, bo mi sie nie chce jest duzym nieporozumieniem. tak sie
zastanawiajac, to nawet wola to o jakies dzialania odgorne, wymuszajace
na danym developerze poprawe tego.

pytam sie, jakie argumenty miales na mysli, probujac przykryc blad,
ukryc nieprawidlowosc, bo tak jest lepiej i nie trzeba sie meczyc.

PS. usmiechnij sie, jestes w ukrytej kamerze.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej