Hmmmm.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 20:08:45 CEST

Dnia nie 28. września 2003 14:54, Paweł Gołaszewski napisał:

> tak.
> Nawet nie wiesz ile fajnych rzeczy powstało podczas pracy on-line z ircem
> w jednym okienku.

irc IHMO nie jest dobrym miejscem na zasięganie opinii na temat takich zmian
(nieodwracalnych - zrobisz merge kernel-net-eagle.spec i eagle.sec z Attic?
[IHMO należy oszczędzić sobie trudu]) - lista jest lepsza - tu sobie post
może "pognić" 2 doby na liście i *każdy* może się zastanowić i napisać co
myśli. Oczywiście irc się przydaje, ale nie w takich przypadkach.

Zobacz mojego posta pt: hotplug.init (nie daję linka bo nie widzę w
wyszukiwarce) i zobacz po jakim czasie wprowadziłem zmianę, o której
zaopiniowanie się pytałem, bo mogła budzić kontrowersje i dot. spraw mogących
mieć wpływ na działanie większej całości. A tu tej zmiany nie da się prosto
"cofnąć". I powinno być *zasadą* robienie rename po stronie cvs!

> Tematy sporne i nieporozumienia zawsze były, są i będą.
> Nie żyjemy w komuniźmie (kloczkiźmie), gdzie była jedynie słuszna idea.
1 (-) - to kosztuje dużo czasu i niezdrowych emocji - być może dużo więcej,
niż gdyby Kolega Michał zapytał się przed *(nie|trudno)odwracalną* i mogącą
budzić kontrowersje zmianą.
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.