SPECS: kernel-net-eagle.spec (LINUX_2_6)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 22:24:21 CEST

On Sun, 28 Sep 2003, Piotr Szymanski wrote:
> Pakiet ma sie budowac bez zadnych dodatkowych smieci,

Na builderach? Zgoda.
Ręcznie? Nigdy w życiu.

> inaczej to jest bug.

Buga to ty starasz się zakamuflować.

> To popraw i zmienisz. Sportowanie tego na 2.6 zajelo mi kupe czasu i
> jeszcze nie dziala. jak bedzie dzialac to moze popatrze na smp, poki co
> smp nie ma znaczenia.

To sobie zrób w .rpmmacros odpowiednie defines i będziesz miał budowanie
bez śmieci. A spec niech będzie taki jak ma być.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...