SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 23:12:51 CEST

Dnia nie 28. września 2003 22:32, Paweł Gołaszewski napisał:

> Powoli - mi się nie zdaża, żebym coś wyprodukował i nie póścił info.
> Tyle, że przy przerzucaniu do ready. To to składowisko.

Proszę o informowanie na betatesters o nowych pakietach w test, ready, general
- nie ma info - nie jak testować - ja się dowiedziałem o tym że to jest test
z posta rozpoczynajacego ten wątek - tak bym nie wiedział o tym

> hhmmm??
1.13.2.1 Sat Sep 27 4:55:48 2003 by twittner
Branch: RA-branch
Diffs to 1.13
- Release 3: modifications for Ra. STBR Ra general.
to jest w /test - nie ma  tagów z nr wersji, STABLE

1.16.2.4 Mon Sep 22 9:23:33 2003 by twittner
Branch: RA-branch
Diffs to 1.16.2.3 ; Diffs to 1.19
- Release 3: fixed syntax in Conflicts field
to jest w /general - nie ma  tagów z nr wersji, STABLE

1.16.2.2 Sat Sep 13 13:52:07 2003  by blues
CVS Tags: STABLE, namazu-2_0_12-1; Branch: RA-branch
Diffs to 1.16.2.1 ; Diffs to 1.17
tu są. Skąd ta zmiana?

> Przydatne.
Nie vi set encoding=utf8 i dalej mam krzaki (tyle że inne). Na razie popsułem
coś ważnego i muszę naprawić, więc nie zajmuję się tym teraz.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.