No i zonk

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 09:05:04 CEST

On Sun, Sep 28, 2003 at 05:01:57PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Na x86 nie buduje się sendmail bo wywala się na shmie (i nie chodzi o to, że
> jest budowany równocześnie). Nie wiem czego to może być wina. Może tego, że
> tam jest mosixowy kernel? Ale to w sumienie powinno mieć znaczenia. No i
> teraz problem, bo właściwie wystarczyłoby usunąć checki shmowe, ale to
> niekoszerne. Na tym się skończy, jeśli nikt nic nie wymyśli, ale wolałbym
> znaleźć właściwe rozwiązanie.
> (buildlogi w wiadomym miejscu)

Na "normalnej" maszynie sie buduje, wiec .....

Ja bym prosil jeszcze o usbutils i openssh.

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'