Samba 3.0

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 29 Wrz 2003, 11:55:51 CEST

On Mon, Sep 29, 2003 at 09:03:38AM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Uuuu to polecam amavisa-new! Ma obsługę demona clamd "w sobie" - plusy
ee.. u mnie sie nie odpala ;) (na moim nescie)
Na produkcyjnych ra... jak sie bede nudzil to sprawdze. Mam nadzieje ze
konf nie zajmie wiecej niz pol godzinki...

> wiadomo, a i możliwości znacznie większe! (ładne paczki są w PLD!!!, a
> clamscan robi jako rezerwa)
wiem, wiem.. przymierzam sie ciagle...
btw - jak to jest rozwiazane - clamd chodzi przeciez jako user clamav, a
jako taki nie ma dostepu do plikow tworzonych przez amavisa (user
amavis)

> Do tego jeżeli używasz sambę z ochroną to jeden demon (clamd) obsługuje
> dwie różne sprawy - poczta i pliki.
ano..
z tym ze o ile samba jest dosyc "mocozerna" to na pudelkach gdzie jest
clamav nie mam az takiego ruchu pocztowego zeby clamav mial z tym
problemy ;) Wiec raczej clamd to sztuka dla sztuki..

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.