Czemu /etc/mailcap zosta

Pon, 29 Wrz 2003, 12:54:29 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> To albo nie instalujesz pakietów których nie lubisz, albo:
>
> $EDITOR ~/.mailcap
>
> I z /etc/mailcap kopiujesz wpisy tych programów które lubisz.

Tak BTW, jest z tym jeden klopot:
Nie da sie chyba zrobic tak, by jakis typ MIME posiadajacy wpis w
/etc/mailcap byl potraktowany jako nieobslugiwany.
A moze da sie spreparowac .mailcap tak, by _anulowal_ istniejacy wpis
w /etc/mailcap zastepujac go no-op i zastosowal standardowa akcje dla
nieobslugiwanych typow MIME ?

Nieinstalowanie programu w systemie wielouzytkownikowym nie jest
rozwiazaniem.

  phone (48)(58) 347 14 61