Dziura w openssl

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 30 Wrz 2003, 23:27:19 CEST

Dnia wto 30. września 2003 22:53, Adam Gołębiowski napisał:

> Jeśli ten foobarbaz jest tym "głównym" programem, nie czymś pobocznym
> (jak np. etherboot i etherboot-doc), to release powinny iść od 1 - jeśli
> gdzieś jest inaczej, to pewnie jest to jakiś błąd.
>
> Inna sprawa, jeśli na RA-branchu i HEAD mamy tą samą wersje - wtedy na
> HEAD powinien być wyższy release.
To już zauwazyłem - dziękuję wszystkim za wyjasnienia (następny temat będzie
zwiazany z "nieokrągłymi releasami" - nie mam już serca, zeby meczyc
następnymi pytaniami ;-) )
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.