No i zonk

Michal J. Podyma misi3k w ep09.kernel.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 13:38:19 CEST

On Mon, Sep 29, 2003 at 01:24:55PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tak jak sugerowałem na ircu - wydaje mi się, że na tamtym systemie coś
> okupuje ci shm. Może to jakiś kawałek automatyki builderowej (python)?

ee sytuacja jest o tyle dziwna ze jakis czas temu kompilowalem
tam sendmail-8.12.9 (zreszta paczka lezy tam caly czas),
na wczoraj prubowalem jeszcze raz i zima sypie sie dokladnie
w tym samym miejscu co 8.12.10

--
Michał J. Podyma <misi3k w pld-linux.org> <http://kernel.pl/~misi3k>
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);