speedtouch - modem do Neo

Piotr Szymanski djurban w averne.net
Pon, 29 Wrz 2003, 16:34:39 CEST

Jo,
On Monday 29 of September 2003 15:52, Witold Krecicki wrote:
> Czy ktos uzywal i mu dzialalo pod PLD? pakietu nie ma  (sa sterowniki OS,
> nie udalo mi sie ich zbudowac :/)
Jest eagle :)
cytat z watku "Thomson usb pod Linuxem(RH9) czy komus sie udalo?" na
alt.pl.neostrada (dalbym ci link, ale google groups sa z dupy i nie
archiwizuja tej grupy):
<ciach>
Witam - Przemek jestem (pisze tu pierwszy raz)
Mi sie udalo na PLD. Fakt ze trzeba przekompilowac cale jadro a jako
skryptow uzywasz tych co sa na plycie cd z neostrada. W poniedzialek powiem
czy napewno dziala bo jak narazie cholerne thomson nie chce sie
zsynchronizowac z ADSL bo pomimo zapewnien p. Rozankowskiego z Gliwic
wlasnie mnie wpial w brzegowke z ADSL i wylaczyl SDI. Jakby ktos chcial
sprawdzac to nntp posting host jest dalej na sdi :(
</ciach>
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org