Hmmmm.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 29 Wrz 2003, 18:37:46 CEST

Dnia nie 28. września 2003 14:52, Paweł Gołaszewski napisał:
> Powoli - właśnie o tych zasadach rozmawiamy, prawda?
> Jako pracę domową będziesz miał spisanie ich ;)

Czy Ty też widzisz analogię z poniższym? ;)

- Przychodzi młody ksiądz do klasztoru, oprowadza go po nim stary
proboszcz i mówi:
- tu masz salę bilardową z której możesz korzystać do woli tylko nie w
czwartki...
- tu masz basen z którego możesz korzystać do woli tylko nie w czwartki...
- siłownia, kręgielnia, sala telewizyjna etc, etc... zawsze tylko nie w
czwartki...
- a tu jest taki pokój... w którym stoi szfa, widzisz, jesteśmy tylko
ludzmi i czasami musimy "spuścić z krzyża" więc tu masz (mówi otwierając
szafę) taka wypieta d...   i możesz z niej korzystać do woli zawsze gdy
ci się zachce tylko nie w czwartki... ....rozumiesz ?
- dobra, dobra mówi młodzian wszystko OK tylko dlaczego wszystko jest
dostępne poza czwartkami ?
- bo w czwartki ty masz synu dyżur w szafie......

Tak na rozluźnienie ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/